Dagens Sara :)

Idag har jag på mig mina Lee jeans och en lite längre finstickad tröja, älskar den! Köpte den på REA på Kappahl för 2 månader sen och har inte kunnat använda den tidigare pga värmen.. Men nu så! Känner mig shoppingsugen och skulle gärna vilja handla hem lite nytt inför hösten.. Både skor, jackor och snygga tröjor! Ska på bio med Rebecca imorgon kväll och innan de ska vi spendera någon timme på Nova :) Kanske kan jag stilla mitt shoppingsug lite imorgon då? ;)

Idag är det jobb som gäller till 17.00 och därefter ska jag få lite massage.. Ska bli skönt! Ikväll tror jag att jag skippar träningen och myser ner mig i soffan tillsammans med min älskling istället <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0