Favoriterna från skopunkten

Nu när hösten börjar närma sig så är det dags att börja fylla på skoförrådet ytterliggare ;) Just nu är jag i behov av ett par låga gummistövlar, höstkängor att använda till vardags samt ett par finare höstkängor att kunna använda utanför jobbet :) Blir kanske en tur till någon skoaffär i helgen..?
 
Var inne på Skopunktens hemsida och hittade några fina par :)
 
 
 
Gummistövel från Skopunkten 199:-
 
 
 
 
Varmfodrade boots från Skopunkten 399:-
 
 
 
 
Varmfodrad Känga 249:-
 
 
 
 
Stövel med röd dragkedja baktill 499:-
 
Ja minsann.. Det får definitivt bli ett besök på skopunkten inom det närmsta! Egentligen har jag bestämt mig för att inte handla så mycket skor därifrån då kvaliten kan vara väldigt skiftande. Vissa skor håller bara i 4 månader och andra i 2 år. De skorna som jag har köpt och som bara hållt i 4 månader har jag självklart reklamerat och fått pengarna tillbaka, så det är ju bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0