Godmorgon alla glada :)

Släktträffen igår var trevlig på alla sätt och vis :) Morfars syster och hennes man hade organiserat allt så bra! Träffen inleddes med fotografivisning, där Hervid och Elin var huvudpersonerna, alltså min morfars far och mor (mammas farfar och farmor). Min Mormor fick även hon vara med på på en släktbild när hon och morfar var unga :) Jätte kul! Därefter blev vi bjudna på fläskfilé med purjolökspotatis och god dricka, tack för det mamma <3 Landade i sängen runt 23.00..

Idag blir det en lugn söndag på hemmaplan. Jimmy bygger trädäck och jag pular inomhus. Mina stackars blommor har inte fått vatten på 2 veckor så jag ska börja med att ta hand om dem :) Imorgon börjar Jimmy jobba igen :( Hans 4 veckors semester är nu över vilket känns väldigt trist! Ni anar inte hur mycket vi båda ser fram emot nästa sommar och semester! Då har förhoppningsvis jag också 4 veckors ledigt tillsammans med Jimmy, UTAN renoveringar!! Under två somrar har Jimmys semester blivit "lidande" plus att jag knappt haft någon pga studier osv.. Men nästa år så ;)

Kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0