Helgens planer :)

Redan onsdag :) Tre dagar kvar att jobba innan jag håller helg! Det märks att jag varit väldigt trött de senaste dagarna och inte fått tillräckligt med sömn. Det resulterade i, som alltid, att jag försov mig imorse, trots att jag somnade vid 22.00 igår :S Istället för att ta tåget 07.10 fick jag ta det som gick 07.39 och är framme på jobb cirka 30 min senare än vanligt.

Hur som helst så ser jag fram emot helgen som kommer :) På fredag blir det mys hemma hos Jennie och Johan! Ska bli så spännande att få se alla bebissaker samt bebisrummet som de har ordnat med :) På lördagen blir det en sväng till höstmarknaden! Brukar inte vara där, men eftersom Jennie och hennes mamma ska stå och sälja, så vill jag självklart gå ner en runda till dem! Lördagseftermiddagen/kvällen kommer att bestå av fix i lägenheten och likaså på söndagen! Jimmy kommer troligtvis att färdigställa trädäcket och jag ska måla planket som vi satt upp! Alltså, en lugn och skön helg :) Vad ska ni hitta på..? Något roligt?

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0