Neggo-Sara :S

Ush.. Denna dagen har inte alls börjat särskilt bra :S För det första kunde jag knappt resa mig upp från sängen på grund av träningsvärken i magen och ryggen. För det andra har jag en hemsk och molande mensvärk i både mage och rygg. För det tredje så är tydligen alla tåg försenade idag! Vilket skit morgon :( Sen att jag har fått på tok för lite sömn de senaste nätterna gör inte hela saken bättre! Nä, idag känner jag mig inte alls speciellt positiv.. Jag hoppas att mensvärken försvinner, att träningsvärken lägger sig och att dagen på jobb blir bra! Då är jag förhoppningsvis på bättre humör i eftermiddag :)

Hoppas att er dag har börjat bättre än min i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0