Otursfredag (?) + dagens Sara :)

Då var det fredagen den 13:e idag.. Jag känner faktiskt inget speciellt angående detta datum, fast hade det hänt något tråkigt så är det ju klart att man hade kopplat det till datumet :P Jag ser nog snarare denna dagen som BRA :) Det är ju fredag och efter jobb väntas afterwork med härliga kollegor! Det är en av arbetskamraterna som bjudit hem alla på myndighetsenheten till sig. Ska bli väldigt skoj då nästan alla har tagit med sig lite alkohol ;) Har även hört att det kanske ska sjungas karaoke och spelas spel! En härlig fredagskväll som jag sett fram emot i snart två veckors tid :)

Hur som helst, såhär ser jag ut idag :) Har på mig min nya finstickade (chock orange) tröja från HM, älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0