Tummen ner för fänkål!!

Fänkål är nog något av det vidrigaste jag ätit på länge.. På jobb brukar där finnas en tomat och löksallad som jag glatt brukar ta av. Idag såg den precis likadan ut som den brukar och jag slevar upp.. När jag ätit en liten stund tycker jag att salladen smakar konstigt. En lakritssmak, nästan som Ozzo (ni vet spriten) infinner sig i munnen.. Fy fan vad vidrigt! Jag fattar noll och frågar mina kollegor om lakritssmaken. Då fick jag det bekräftat, fänkålen är boven! Var tvungen att googla och få fram en bild på hur denna äckliga "grönsak" ser ut!

Tvi tvi tvi.. :S


Kommentarer
Postat av: Mor:)

Det tycker jag är jättegott!!!

2013-09-24 @ 17:37:45
Postat av: pappa

Ja,tycker jag oxå,Mmmm,jättegott :)

2013-09-25 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0