Kalas & krukletande :)

Lördagen bestod av kalas för mitt hjärta, igen 😜 Men nu var det hans familj som skulle komma! Det blev en livlig lördag fyllt av barn och godsaker.. Vi fick även mysa med det lilla tillskottet ☺️ Grattis till Ilona, Josef och Mira, det är en super söt lillebror ni har skapat! 






Trappan var något alldeles extra 😉 Där, på det nedersta trappsteget ville de minsta barnen spendera nästan all sin tid! Runt 20.30, när gästerna gått hem kom söta Elice förbi för att gosa med Zindra ☺️ Det har hon inget emot! 


Söndagen bestod av krukjakt!! 😳 Först ett stopp på ÖB, därefter Jula och till sist Biltema. Vi kom hem med tre olika sett och jag kan inte bestämma mig för vilka vi ska ha.. Tål att tänkas på i veckan! 


Ett av setten såg ut såhär 👍 Det andra som vi handlade är i rotting och lite mer fyrkantiga uppe vid. Eftersom vi har ett svart möbelsett i rotting på baksidan så inbillar jag mig att kruksettet i rotting passar bäst där..? Får testa mig fram helt enkelt 😃



Kommentarer
Postat av: Mor ;)

Kan bli föööör mycket rotting också ;)

2014-04-08 @ 16:26:57
Postat av: Ida

Åh lilla Elice, hon berättade att hon varit hos er ♥ hoppas ni säger ifrån om det inte passar.

2014-04-08 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0