Min onsdag 23/4-14

Idag har det varit tufft på jobb. Stämplade in 07.20 (40 min innan jag egentligen skulle börjat) och stämplade ut 17.40 (40 min efter att jag skulle slutat). Alltså, jag har haft upp över öronen att göra idag 😳 Två hembesök, massor att skriva och 5 viktiga telefonsamtal att avverka.. Morgondagen lär inte bli lugnare. Har 2 hembesök inbokat, metodmöte tillsammans med kollegor och chef samt allt som ska skrivas och skickas till bland annat hemtjänsten! 

🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃

Men det har hänt två positiva saker idag 😃 Den första är att jag har känt bebis ordentligt för första gången idag 😍 En väldigt märklig och lite obehaglig känsla, men såklart helt underbart också när man vet vad det är!! Imorgon går vi in i vecka 20 😃 Jag tycker själv att magen växt mycket de sista två veckorna (boooom!!) haha.. 


Den andra bra saken är att Jimmy skruvat ihop vårt nya utemöblemang som vi köpte i helgen 👍 Nu står det fint placerat på framsidan! Jag kan se mig själv sitta där, med min stoooora mage under semeaterveckorna i sommar med solen i ansiktet och en kall dricka i handen ☀️ Eller så blir det helt tvärtom, att jag undviker solen hela sommaren 😋 Men drömma kan man ju alltid göra! 




Kommentarer
Postat av: Mor

Det blev ju jättefint :)

2014-04-23 @ 22:29:12
Postat av: Jennie

Snyggt med möblerna!

2014-04-23 @ 23:28:23
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Tack :) Ja, vi blev nöjda!

2014-04-24 @ 17:25:09
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: Becca

Fin bula nu!! 👍❤️

2014-04-24 @ 20:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0