Babyshower - 2014-08-02 :)

Oj oj, vad jag ligger efter med mitt bloggande, men bättre sent än aldrig! 2014-08-02 var dagen då jag blev totalt överraskad av sambo, vänner och familj med en super fin BABYSHOWER! Jag som trodde att vi skulle ha en överraskningsfest för Lars! Haha, tji fick jag! När jag anlände till Stävie stod alla i trädgården och mötte mig, alla fina underbara vänner och familj ❤️ Mamma hade ordnat en underbar blöjtårta och jag fick även tävla för att vinna allas paket 😃 Några av lekarna var: svara på frågor kring graviditet/förlossning, ta på en blöja på en docka på snabbast tid med förbundna ögon, lukta/smaka på "bebisbajset", vilken chokladsort är smält i blöjan m.m! Fick fina presenter, tack alla för det! 😘 

Vi åt först grillad korv som Lars var så snäll och ordnade till oss. Senare på eftermiddagen drack vi kaffe och mumsade på muffins och chokladtårta 😋 riktigt gott! Vi hann även med att skriva en liten hälsning till bebis på några bodys. Jag har säkert glömt att berätta något, men detta var dagen i storhet! Tack alla som ville/kunde vara med och förgylla dagen för mig ❤️ Älskar er! 













Kommentarer
Postat av: Beccizzzz

Mysig lördag det blev! 😊 Och så kul m överraskningar! Tänk hur jobbigt de varit att hålla de hemligt i typ evigheter!! 😂
Vi såg ut till att skratta & ha trevligt allihopa! 😊
Puss finaste du 💕

2014-08-10 @ 10:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0