En av de smala perioderna i livet

HĂ€r nedan ser ni en av mina smala perioder i livet 😃 Detta var ungefĂ€r för cirka 3-3,5 Ă„r sedan. Jag var ute och powerwalkade tvĂ„ gĂ„nger i veckan och var pĂ„ gymmet tvĂ„ gĂ„nger med vĂ€nnerna. Jag dansade mycket Afrikansk dans och gick pĂ„ passen: bodypump, funktionell trĂ€ning osv.. Detta var strax innan jag fick smak för att "bygga" muskler och satsade mer pĂ„ ren styrketrĂ€ning! 

Visade Jimmy bilderna igĂ„r och han sa "Ă€r de ifrĂ„n nĂ€r vi varit tillsammans?". Ehh JA! TĂ€nk att man finner sig i/glömmer bort hur nĂ„gon har sett ut förr. Han tyckte att de var en stor skillnad jĂ€mfört med idag, vilket inte Ă€r sĂ„ konstigt dĂ„ jag vĂ€ger cirka 25-30 kilo mer Ă€n pĂ„ bilderna.. Men nu Ă€r jag gravid, sen förlorar jag förhoppningvis gravidkilona och ska dĂ„ börja tĂ€nka pĂ„ mig sjĂ€lv och min kropp igen! FĂ„r bara komma pĂ„ ett sĂ€tt att göra de trots att jag fĂ„tt barn och blivit förĂ€lder 😃 Jag kĂ€nner knappt igen mig sjĂ€lv pĂ„ bilderna.. SĂ„ smal midja och smal i huvudet, och Ă€ndĂ„ var man inte nöjd dĂ„! Snacka om hur lĂ€tt det Ă€r att fĂ„ en förvrĂ€ngd bild av sig sjĂ€lv?! 😳










Kommentarer
Postat av: Celle

Wow snyggis!!

2014-08-12 @ 10:11:47
Postat av: Becca

Ja de e faktiskt sjukt att de inte va sÄ lÀngesen du sÄg ut sÄ, men hur fort man "glömmer"!! :)

2014-08-12 @ 13:36:59
Postat av: Jennie

Lika fin dÄ som nu!

2014-08-12 @ 22:29:24
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0