Magen vecka 38 <3

Om några veckor är denna stora gravida mage ett minne blott. Det känns såklart BRA då det betyder att vi istället har vår älskade och efterlängtade bebis ute hos oss.. ❤️😍 Men samtidigt så kommer det säkert kännas lite sorgligt. Att inte få ha kulan mer liksom 😕 Fast om jag ska vara ärlig så är jag mest glad över att den försvinner! Tänk att kunna ta på/av sig sina byxor utan problem, att kunna raka benen och tvåla fötterna utan att få problem med andningen, att kunna sova på rygg (älskar det!) och att kunna använda sina vanliga tröjor/toppar igen 😃 Ja, det är mycket man längtar efter att kunna göra! Har även förstått att  personer som inte varit gravida, kan ha svårare eller har svårt för att förstå hur det känns att "tampas" med magen i "verkligheten". Kunde aldrig föreställa mig det innan jag själv befann mig i situationen! Men nu vet jag 😋 


Såhär ser magen ut idag i vecka 38 (37+2)! Stor, utspänd och med en liten livlig bebis inuti 😜 Herregud vad han/hon rör sig, buffrar och sparkar! Det börjar nog bli riktigt trångt därinne, men snart får du komma ut till oss och sträcka på dig, lilla Bullen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0