Mina favoriter från HM :)

Vissa dagar saknar jag min "gamla" kropp något enormt mycket! Visst, kulan är super mysig att ha, men längtan efter att kunna ta på sig ett par snygga jeans och matcha det med en snygg topp har aldrig varit större. Just nu känns det som att jag bara går runt i mjukiskläder.. Använder jag inte mjukis så har jag fortfarande två andra klädesplagg att ta på mig: mammaleggings + kjol eller mina mammachinos! Mycket att välja på, de har man ju inte.. 😳 Men antar att det är så det är att vara höggravid och inte ha någon större lust att lägga mer pengar på mammakläder för ynka 3 veckor..? 

Surfade runt häromdagen och tyckte att HM hade fått in mycket snygga höstkläder 👍 Dock är jag tveksam på OM och i så fall NÄR jag kan börja använda "riktiga" kläder igen.. Hur länge har man kvar magen? När har man förlorat en del kilo så att man kan komma i sina gamla toppar? Blir kanske inte speciellt mycket shopping i höst till mig själv ändå, utan dessto mer till våren istället..? 😃 Här nedan kommer några av mina favoriter från HM: 








Kommentarer
Postat av: Mor

Oooohhhh vad fina😃Skulle kanske passa din gamle mor också?😉

2014-08-28 @ 08:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0