Sjukskriven + bullbak :)

Onsdagen började som sagt inte särskilt bra.. Gick och la mig på soffan imorse vid 08.00 (efter en dusch och frukost, var ju vaken 06!) och somnade där till 09.00. Konstigt att jag inte fick ont i höften när jag låg där? Aja.. Körde ner till läkaren och fick besked om fortsatt heltidssjukskrivning tom 201-09-17 (BF). Tack för det ☺️ Hade aldrig klarat av att arbeta och hålla det tempo som krävs med mitt mående just nu! 

Efter besöket hos läkaren körde jag till Malmö! Idag har det verkligen blivit en bakdag tillsammans med Sara 😃 Vi har bakat strax över 200 kanel/vanilj bullar! Jag fick tipset om att baka och ha hemma i frysen nu inför bebis ankomst. Man lär ha mycket gäster på besök och då är det alltid uppskattat att bjuda på- och ha något hembakat att mumsa på  😋 Dock har det varit mer ansträngande för ryggen än vad jag trodde! Att stå upp och kavla ut massa degar var inte speciellt bra. Tur att vi tog våra vilopauser och kunde avlasta varandra med att skiftas om 👍 Tack gumman för sällskapet idag ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0