Vecka 31: måndag - fredag!

Måndag: 2014-07-28

Måndagen innebar sol och bad i Stävie tillsammans med Sara ☀️ Vädret var strålande och temperaturen låg på runt 28-30 grader! Härliga timmar tillsammans med en underbar vän ❤️






Tisdag 2014-07-29

I tisdags träffade jag Ida och hennes barn! Badade en snabbis i poolen, avnjöt lite vattenmelon i skuggan och hann även med ett besök på Babyringen i Malmö 😃 Har en del saker som behövs handlas till bebis, så ville kolla utbudet! 





Onsdag 2014-07-30

Vädret var mindre fint i onsdags, så det fick bli en dag hemma. Mamma kom och lunchade och jag passade även på att tvätta upp bebiskläder 😍 Första gången som det kändes kul att tvätta! Dock var det en liten märklig känsla. Där står man och tvättar pyttesmå kläder som VÅR bebis kommer att använda inom kort.. Overkligt ❤️ 



Samma dag vid 18.00 väntades det middagsmys och bio tillsammans med Sara och Becciz i Lund 💗 Vi avnjöt en god burgare på Viggos och därefter kollade vi på filmen "sextape". Filmen var bra och bjöd på många skratt! Mycket igenkänningshumor för min del 😆


Torsdag 2014-07-31

I torsdags kom fina Anna på bullefrukost och kaffe! Blev några trevliga timmar med mycket prat om bebis/förlossning och tiden som förälder. Det är så kul att vi båda väntar bebis med bara en veckas mellanrum! ☺️ Anna är beräknad till en vecka före mig och jag undrar vems bebis som kommer att vilja titta ut först..? I torsdags gick vi även in i vecka 34! Tiden bara springer iväg och då var det bara 6 ynka veckor kvar 😍


Fredag 2014-08-01

Fredagen bestod av ännu mer frukostmys ☺️ 10.00 kom Tessan med bullar och även här blev det mycket prat om graviditet/bebis! Tessan är gravid och närmar sig vecka 20, så det kommer att skilja ca 13 veckor (3 månader) mellan våra bebisar, så kul! Efter frukosten hade jag ett ärende i Eslöv och Tessan hängde med som sällskap. Det var varmt, så det fick bli en mjukglass i solen ☀️ 🍦 Pga oförutsedda händelser blev det ett besök i Eslöv på kvällen med Jimmy också! Vi passade på att äta en god middag tillsammans på Ninnas restaurang. Jag åt fläskfilé med smörstekta svampar och potatisgratäng till ett pris av 149kr, super gott! 😋 





Det visade sig bli en vecka med något litet inplanerat varje dag! Poolen har varit en stor räddning när värmen blivit för mycket 😓 Jag har även fått lite kvalitetstid med vänner, så jag är nöjd med den gångna veckan 👍😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0