3 månaders vaccination :(

I lördags vankades det dop för vår fina Alvin 💙 En underbar dag med massor med fina minnen! Jag kommer att skriva om detta i ett senare inlägg! 



Nu ska jag snart väcka min lilla pojke, som konstigt nog snarkar gott fortfarande trots att han somnade "redan" 22.00. 09.00 ska vi vara på BVC för tremånaderskollen + vaccination 😳 Har hört att bebisar kan bli gnälliga och eventuellt få feber efter vaccinationen, men de håller jag tummarna för att Alvin inte blir ✊ Efter BVC ska vi hem till Sara och Ellion och mysa massor ❤️ 

Trevlig måndag! 

Kommentarer
Postat av: Mormor <3

Finaste lille GosAlvin <3 <3 <3

2014-12-09 @ 19:43:41
Postat av: mormor

En sån fin liten kille.

2014-12-10 @ 17:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0