30 års fest + julbord på Big Bowl :)

Så, då var ännu en helg till ända! Den har gått i ett, men vi har haft det så skoj 😃 

I fredags var vi bara hemma och tog de lugnt! Älskar lugna "hemmafredagar". I lördags var det däremot mer ös, då det vankades överraskningsfest för fina Anna som fyller 30 år på julafton! Hon anade ingenting (så kul!) och där stod vi i hennes vardagsrum, säkert 40 personer och sjöng vi gratulerar när hon var tillbaka från sin shoppingtur 😃🎉 Hennes Jonny hade ordnat allt så fint och till middag bjöds det på kallskuret med potatissallad, mums! Jag drack även min första cider sedan nyår 2013 och den satt FINT! Hihi.. 







Hela eftermiddagen idag har vi spenderat på Big Bowl tillsammans med delar av Jimmys familj 😃 Bowling och julbord för hela slanten! Vi unnade oss en barnfri eftermiddag så att vi båda kunde njuta av bowling och god mat i lugn och ro ☺️ Tack mamma för hjälpen med vår lilla goseman 😘Jag har länge suktat efter julmat så jag åt (tyvärr) så mycket så att jag mådde illa efteråt! Men jag kan ju inte låta bli när det finns så mycket gott att välja på! Big Bowls julbord får en stor "tummen upp" från oss 👍






Det var lite av vår helg! Veckan som kommer är även den fullspäckad.. Haha, man är mammaledig och har ändå så mycket inbokat! Fast det är kanske just för att man är mammaledig som man kan göra allt som vi gör? 😃 Det blir i alla fall träff med vänner, träff med mammagruppen och eventuellt en visit på Öppna förskolan! Rolig vecka som väntar 👍

Kommentarer
Postat av: Anna m familj

Tack för att ni kom o firade mig! Såå överraskad o så kul det var!
❤️

2014-12-16 @ 08:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0