Emporia med mamma <3

I söndags spenderade jag några timmar på Emporia med mamma ☺️ Mitt huvudsakliga syfte var att handla glasögon (köpet av de andra gick åt skogen!) och byta till större storlekar i lite kläder som Alvin fått! Jag hittade ett par glasögon, samma stuk som jag haft tidigare, sådana utan båge! Hittade även en fin leopardmönstrad tröja till mig själv 👍 Det blev lunch på Vapiano och självklart mumsade jag på min favorit pizza därifrån: Bruchetta (stavas?). Pizzans fyllning är hackade tomater som marinerats i vitlök samt ruccola sallad och parmesanost 😋 Tack för trevliga timmar med dig mamsen ❤️ 






Kommentarer
Postat av: Maria

Den pizzan äter jag alltid där, så galet god!:)

2014-12-30 @ 18:03:35
Postat av: Anonym

Den pizzan äter jag alltid där, så galet god!:)

2014-12-30 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0