Julaftonsmorgon <3

Idag vaknar vi inte upp till ett vitt Kävlinge 😢 Istället ösregnar det, är plusgrader och allmänt grått & trist.. Undrar när den svenska vintern kommer, eller detta är "den svenska vintern" hädanefter? Kan ju hoppas att det framöver ligger snö utanför huset när Alvin blivit större i alla fall ☺️ 


Jag och Jimmy hade egentligen bestämt att vi inte skulle handla några julklappar till varandra detta året. Nu när vi har helt gemensam ekonomi så känns de onödigt att springa och köpa julklappar för flera tusen till varandra. Vi vill istället spara de pengarna och köpa något gemensamt till ex hemmet eller till Alvin. Dock brukar det ändå bli så att man handlar något litet 😋 Så denna julsftonsmorgon fick jag öppna mitt paket! Jag fick min nya favorit parfym som jag endast haft i en liten provflaska tidigare 😃👌 Den luktar gudomligt gott! Tack älskling för det ❤️ Jag har även köpt något litet till Jimmy, får se om han öppnar sina paket nu eller senare idag! 



Denna julafton ska vi fira tillsammans med Jimmys familj ☺️ 15.00 ska vi vara hemma hos Ulla och bänka oss framför Kalle Anka. Hoppas att alla mina läsare får en god jul och en härlig dag tillsammans med era nära & kära! 

🎅🎄🎁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0