Lösenordsbyte på nyårsdagen :)

Hej alla kära läsare ☺️

Nu när vi närmar oss nytt år är det åter dags för ett lösenordsbyte! Detta gör jag dels för att det nya året kommer att innebära en del spännande saker i mitt (vårt) liv som jag vill försöka att hålla någorlunda "privat" och dels för att jag (som vanligt!) vill ha koll på mina läsare och försöka förhindra att "obehöriga" läser bloggen! 

Så vill DU fortsätta att läsa hör gärna av er via privat meddelande på Facebook, där håller jag lättast koll på vem jag har gett lösen till osv. Har du inte facebook, eller inte hittar mig där går det bra att skicka sms 😃 Det nya lösenordet börjar gälla på nyårsdagen! Hoppas att så många som möjligt vill fortsätta att läsa 👍 

Kramar till er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0