Sjukstuga :(

Här hemma har det varit sjukstuga sedan igårmorse.. 😞 Började känna mig trött och hängig redan i tisdags eftermiddag/kväll och igår när jag vaknade så var jag kallsvettig och kände mig allmänt dåligt. Tog tempen som visade 1,5 grads feber. Låter kanske inte så mycket, men för mig som aldrig är sjuk så blev det väldigt märkbart! Hade även ont i hela kroppen (speciellt rygg, axlar och nacke) och orkade knappt lyfta upp Alvin till axeln när han skulle rapa. 

Jimmy fick komma hem från jobb och ta hand om Alvin. Jag låg på soffan i princip hela dagen igår och sov samt knaprade alvedon om vartannat.. Nu när jag vaknade kändes det lite bättre och tempen visade knappt en grads feber, så de går på rätt håll! ✊ Känner mig inte alls lika hängig och svettningarna är borta, så jag hoppas att detta bara var en tillfällig släng! Jimmy är hemma från jobb idag också, så jag ska passa på att vila ännu mer och låta kroppen återhämta sig ☺️ 

Hoppas dock att jag inte har smittat varken Jimmy eller Alvin!! Inte så kul, såhär precis innan jul.. 


Vår glada lilla prins häromdagen 😍

Kommentarer
Postat av: mormor

Så go han är, du får krya på dig,tur att de inte är nästa vecka du är dålig.Hoppas att du inte smittat dina 2 pågar.Kram

2014-12-18 @ 17:34:27
Postat av: Mormor ❤️

Mormors gulleplutt😘❤️💙 Längtar till lördag när vi ska gosa lite igen💙💙💙Krya på dig min tös❤️❤️❤️

2014-12-18 @ 17:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0