28/1-14 = Den första riktiga snön?

Idag vaknar jag (och många andra) upp till ett vitt Kävlinge. Det började snöa igår och höll i sig ordentligt. Detta måste vara den första "riktiga" snön? Kan tänka mig att alla barn är glada idag 😃



Min dag lär nog bli seg 😳 Tre nätter på rad har jag vaknat, helt pigg och trott att det är dags att stiga upp och fixa till sig inför jobb när klockan bara har varit 02.20. Inatt var det likadant! Sen ligger jag och vänder och vrider mig och tittar på klockan en gång i timmen innan det är dags att stiga upp på "riktigt".. Suck! Så antar att mina ögon kommer att gå i kors under dagen 😴 Det får bli sängen tidigt ikväll! 

Trevlig tisdag allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0