Bra produkt för håret! :)

Nu är det dags att höja denna underbara produkt till skyarna! Köpte den sist jag var hos frisören, tror att den kostade runt 150kr.. Kändes dyrt just då, men litade på vad frisören sa för positiva saker om den och bestämde mig för att testa 😃 Enligt henne ska man bara ta en liten klick och gnugga ut i händerna. Därefter drar du händerna/fingrarna både genom och uppe på håret samt i topparna. Jag testade detta när jag hade fönat mitt hår på kvällen. Dagen efter är håret silkeslent och inte en tillstymmelse till att kännas fett, som det kanske annars kan göra när man kletar in saker i håret! De 150 kronorna känns som väl investerade pengar efter att ha sett resultatet. Flaskan lär vara i en evighet också 👍 Så till er som har problem med bland annat "risigt" hår testa denna! ☺️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0