En lördag med Anna, Jonny och barnen <3

Startade lördagen med en god frukost tillsammans med mitt hjärta ❤️. Vid 10.00 begav sig Jimmy till innebandy träningen och jag började fixa här hemma! Hade även Rebecca i luren i 1,5 timme, vilken tur att jag har handsfree och kan göra nytta samtidigt 😉 Det blev en riktig städardag igår.. Vi hann med att vika undan tvätt, tvätta två maskiner, renbädda, damma, dammsuga och ta toaletterna! 

18.00 kom Anna, Jonny, Amanda och Isabell 😃 Vi har inte träffats allihopa på över ett år, så det var verkligen på tiden! Det bjöds på tacos, kladdkaka och frukttallrik vilket var mumsigt! Blev mycket snack om allt mellan himmel och jord 😋 Blev chockad ett tag när jag ser att Zindra sitter "frivilligt" hos Amanda.. De kom väldigt bra överens, vilket gjorde mig GLAD med tanke på att Zindra är lite reserverad mot barn. Men Amanda var avslappnad och lugn, vilket Zindra gillade! 

Tack underbara ni för en super trevlig lördagskväll!! Nu får det inte ta så långt tid till nästa träff 😜






Kommentarer
Postat av: Anna

Tack fina ni för en underbar kväll!!
Absolut får det inte gå så långt mellan gångerna! 👍
Vi hade trevligt och har saknat er!
Kramis

2014-01-19 @ 10:45:42
URL: http://www.givemeaomereason.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0