Söndag och måndag

I söndags när vi körde hem från Göteborg körde vi "inom" Ullared! 2500kr fattigare, men det får det vara värt! Fick handlat en del saker som vi tänkt handla för läänge sedan! Nu är det gjort 👍 


Idag (måndag 13/1-14) hade jag bestämt mig för att besöka gymmet efter jobb. Det har blivit på tok för mycket intag av mat i Göteborg så nu är det dags att hålla igen på portionerna och börja röra på sig igen 😃 Idag körde jag 20 min på crossen följt av 30 min blandad styrka! Konstigt nog var jag helt slut. Orkade knappt ta mig igenom styrkeövningarna? Kanske kan bero på att jag stod 10 min längre på crossen? Aja, just därför blev det "bara" 30 min styrka.. 


Nu kallar sängen! Natti natti 😴



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhhhhhh Ullared ❤

2014-01-14 @ 18:03:00
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara

Min pt berätta för mig att man förbränner mer efter att man styrketränat :)

2014-01-14 @ 21:10:34
Postat av: Sara :) :)

Hur menar du då Sara? Man förbränner alltid mer efter en träning om man har styrketränat :) Du kan förbränna upp till 1-2 timmar efter ett pass, till skillnad mig cardio där man slutar att bränna så fort passet upphör! Dock måste jag alltid uppvärma ordentligt innan mitt styrkepass :) Vill bli riktigt varm i musklerna, och sen märker jag att jag förbränner mer när jag har flåset uppe efter en rejäl uppvärmning :)

2014-01-14 @ 21:13:53
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0