6 månader som rökfri :)

Då har jag alltså varit en icke rökare i över 6 månader. Det betyder även att det är 6 månader sedan vi plussade och fick veta att bebis finns i magen 😍 De första månaderna hade jag abstinens och sjukt svårt för att släppa tanken på att jag "gärna hade velat ta en cigg". När vi fick se bebis på ultraljudet blev det lite lättare och efterhand som månaderna gått och magen växt så tänker jag mindre och mindre på det. Dock kan det fortfarande dyka upp ett "sug" från ingenstans.. Speciellt nu under våren/sommaren. Att kunna sitta ute med sitt morgonkaffe och ta en cigg, eller den där pinnen efter maten.. Frestelser är en (fd) rökares värsta vän, tror jag!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0