Blä! :(

Just nu känns inget kul!! 😕 Jävla värme.. Känns som att den förvärrar hela graviditeten! Redan igår började händer, ben och fötter att svullna upp. Anklarna ser ut att tillhöra en flodhäst och det sticker i fötterna samtidigt som händerna domnar av all vätska. Nerven som tidigt i graviditeten spökat gör även den sig påmind och orsakar att jag endast klarar av att gå korta sträckor, typ runt gården! Mitt i allt detta har jag allt från 2-5 sammandragningar i timmen och foglossning som begränsar mig mycket. 

Ush vilket gnälligt inlägg, men ibland måste man få kräka av sig! Men men, jag kan bara försöka att göra det bästa av situationen! Upp med fötterna i högläge och på med golvfläkten! Nu är det dags för film 😃




Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch ja jobbigt med värmen! Men det är för en god sak ❤️

2014-07-06 @ 21:42:38
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0