Bröllop för Lina & Jonathan 26/7

Jag ligger lite efter med mitt bloggande för tillfället! Har hur många dagar som helst att ta igen och skriva om. Vi börjar med lördagen den 26/7 då det vankades bröllop för Lina och Jonathan ❤️ Vigseln hölls utomhus och festen fortsatte i "Logen" i Lund 😃 Det anordnades lekar under kvällen och man fick även möjlighet att fotografera sig och sin partner i fotobåset, kul grej! Trots smärta i ryggen och svullna fötter/ben lyckades jag härda ut till 03.00! Mycket för Jimmys skull då jag förstod att han hade himla kul med snapsarna/groggarna och dansandet efter 24.00 😜 

❤️ Åh, alla bröllop är så fina!! 😍 Tänk den dagen man själv får möjlighet att säga "Ja" till mannen i sitt liv ❤️












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0