En fin dag :)

80% av graviditeten har passerat, galet! Om 56 dagar och cirka 7 veckor har vi (förhoppningsvis) vår lilla bebis hos oss 😍 


Eftersom det är så varmt just nu (minst 30 grader varje dag) så fördriver jag dagarna någonstans i närheten av en pool! Jag MÅSTE ha möjlighet att kunna svalka mig.. 🏊 Idag blev det 4 timmar i Stävie tillsammans med Rebecca 😃❤️



Efter badandet fick vi gäster, pappa och Simon 😃 Vi bjöd på hamburgare, riktigt gott! Förutom värmen (som jag avskyr just nu!) så har det varit en perfekt onsdag 👌 






Kommentarer
Postat av: Becca

Aw vilken söt bild på Wilma! Precis som hon säger: "men måste du fota mig?":)
Hoppas ni hade trevligt nör din pappa å Simon kom på grillat!! Måste smaka dom burgarna oxå :)
Puss ❤️

2014-07-26 @ 00:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0