Helvetesnatt + bad i Gryet!

Vilken helvetesnatt jag haft inatt 😱 KĂ€nns som att jag knappt sovit nĂ„gonting.. Det har smĂ€rtat frĂ„n ryggen vid minsta lilla rörelse och svetten har runnit av mig trots att vi har flĂ€kt! Pga detta fick jag ligga till 09.30 dĂ„ jag lĂ„ngt om lĂ€nge lyckades somna ordentligt pĂ„ morgonkvisten. JĂ€vla rygg! Varannan dag kĂ€nner jag mig lite bĂ€ttre, för att sedan slĂ„s tillbaka och inse sanningen dagen efter dĂ„ jag har jĂ€tte ont đŸ˜© 

För att kunna stĂ„ ut i denna vĂ€rmen sĂ„ mĂ„ste jag bada eller sitta konstant framför en AC/flĂ€kt! Dagen idag har tillbringats med familjen Klang/Persson! Det har blivit bĂ„de bad, sol och skitsnack 😄 VĂ€dret har varit strĂ„lande med en temp pĂ„ 26-29 grader ☀ 





Kommentarer
Postat av: Mor

Usch, stackare.......kommer ihÄg hur det var sommaren 1986 ;) Tur att du inte jobbar iaf :) Puss puss

2014-07-22 @ 22:02:54

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0