Helvetesnatt nr2 ;(

"Godmorgon" 😳 JĂ€vla natt! Sov ordentligt mellan 23.00-03.00.. DĂ€refter har jag varit vaken till 05.45. Svetten rinner av mig trots att jag sitter rakt framför flĂ€kten och ryggen kĂ€nns som att den ska gĂ„ av pĂ„ mitten 😱 Pussade Jimmy hejdĂ„ nĂ€r han stack till jobb vid 06.00 och lyckades dĂ€refter somna om nĂ€r jag fick lagt mig pĂ„ nedanvĂ„ningen i soffan med bĂ„de balkongdörren och ytterdörren öppna. HĂ€rligt tvĂ€rdrag av kall frisk luft fick jag kĂ€nna, haha! Dessa varma dagar Ă€r vĂ„r ovanvĂ„ning som en bastu 😓 Man hinner inte vĂ€dra ut och fĂ„ in frisk luft innan lĂ€ggdags heller om man lĂ€gger sig relativt tidigt.. Ush.. Nu vill jag ha nĂ„gra svala dagar sĂ„ att jag kan fĂ„ sova ordentligt pĂ„ natten igen! 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0