Sista semesterdagen ;(

Pågrund av dåligt väder (ösregn) så har det blivit en riktig hemmadag idag ☺️ Jag har gjort iordning byrån till bebisrummet och lagt ner alla kläder, pyjamaser, mössor, strumpor, filtar, bäddsett osv i den! Bebis/barnrummet är långt ifrån färdigt, men det känns skönt att byrån är på plats i alla fall 👌Under tiden har Jimmy monterat upp en lampa och fogat på lilla toaletten. Idag var det Jimmys sista "lediga" dag på semestern och imorgon börjar allvaret för honom igen 😢 Jag är som sagt sjukskriven och ska försöka att fördriva dagarna så gott jag kan! Har fått tips om att börja titta på serien "Orange is the new black", kanske blir ett eller två avsnitt imorgon! Självklart ska jag ta hand om min lilla pälsboll på heltid också!! 😘 

🍓 Nä, nu ska vi ta och mumsa på jordgubbar och samtidigt ska jag passa på att höja mitt lite för låga järnvärde!🍓







Kommentarer
Postat av: Celle

Du kan få spendera massa av tid med mig! För snart är vi massa lediga tillsammans:)) ❤️

2014-07-13 @ 21:44:11
Postat av: Sara :) :)

Jaa!! 😃 Umgås mer än gärna med dig! 😘❤️

2014-07-13 @ 22:19:56
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se
Postat av: sosso

Orange is The new black är skitbra serie. Har sett båda säsongerna o ja jag längtar till 3e redan!

2014-07-14 @ 00:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0