Liten vs stor mage ;)

Samma position, samma linne, samma mage men inte samma vecka! 😜 Cirka 6-7 veckors skillnad pĂ„ bilderna.. Kommer ihĂ„g nĂ€r jag la upp bilden till vĂ€nster pĂ„ instagram. Skrev nĂ„got i stil med: "puuhh, idag kĂ€nner jag mig verkligen stor" â˜ș Roligt sĂ„hĂ€r i efterhand nĂ€r man har en Ă€nnu större mage och verkligen tycker att man ser liten ut pĂ„ den vĂ€nstra bilden! 

Idag har bebis varit livlig som vanligt. Sparkar och har sig kontinuerligt över dagen vilket Ă€r helt underbart â€ïžđŸ˜ Jimmy la huvudet pĂ„ magen innan ikvĂ€ll och fick bĂ„de kĂ€nna sparkar och hur han/hon vĂ€nder sig och trycker pĂ„ i magen! Lilla bebis, vi lĂ€ngtar sĂ„ efter dig! 




Kommentarer
Postat av: Mor;)

Du Ă€r jĂ€ttefin med en Ă€nnu finare mage min tös❀❀❀

2014-06-07 @ 19:17:44
Postat av: Ida

SĂ„ fin!!

2014-06-07 @ 20:38:24
Postat av: Sara :) :)

Tack, kÀra ni :) <3

2014-06-08 @ 22:16:01
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0