Dagens Sara :)



Då provar vi igen! Har fått för mig att jag inte kan använda kjol och leggings/strumpbyxor då kjolen kasar upp hela tiden. Köpte en storlek större i kjolen från HM igår och hoppas (innerligt) att den stannar på sin plats idag 😃 Jag hoppas även att min känsla kring att bära kjol blir mer positiv än vad den varit tidigare. Tänk om detta verkligen fungerar? Då har ju en helt ny värld när det kommer till kläder och outfits öppnat sig för mig 😜 haha! 

Idag är det jobb som gäller till 16.30. Därefter ska jag hämta upp Jimmy på stationen i Kävlinge för att sen besöka hans mormor.. Får se om det blir en snabbvisit hos Ida och Magnus också! Vad ska ni hitta på idag? 

Trevlig tisdag 😘

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhhhh jätte fint!!!!

2014-03-25 @ 08:36:56
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Mor ;)

Funkade det bra?

2014-03-26 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0