Dålig uppdatering :(

Jag är verkligen kass på att blogga för tillfället. Jag vet dock att detta har sina anledningar. Det är väldigt sällan nuförtiden som jag sitter ner och har tid över att blogga på. Sitter jag ner, så är det i soffan framför mitt favoritprogram, och då vill jag inte blogga. Annars jobbar jag på dagarna och är hemma mellan 17.00-18.00.. Några dagar i veckan tränar jag efter jobb och några kvällar går åt till att ta hand om hemmet. Ser fram emot den lediga helgen som är på intågande i alla fall 😃 

Fredag: Grillmys med Sara & Mange! Håller alla tummar för att vi får uppehåll imorgon ✊

Lördag: Namngivelse "fest" för Timmo 💙 Paketerna är inslagna så nu är vi redo att fira dig söta pojke! 

Söndag: Mamma, Lars och Wilma kommer på middag 😘 En dag jag sett fram emot i 4 veckor!! De kommer nämligen hem från Thailand imorgon. 

Nä, dags att fixa/förbereda inför morgondagen! Natti natti allesammans 💞

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi är så glada att ni vill fira timmos dag med oss ❤️

2014-03-13 @ 23:17:49
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Det skulle vi aldrig missa, om vi får bestämma 😘

2014-03-14 @ 05:45:04
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0