En söndag med Celle <3

Idag har jag spenderat exakt 7 timmar tillsammans med Celle Belle ❤️ Först blev det något varv på Emporia där jag faktiskt lyckades hitta en hel del! Bland annat så handlade jag ett linne från MQ och en kortare svart jacka från Gina! 

Efter shoppingen blev det ett stop på Vapiano. Dags för total njutning av pizzan Bruishetta (stavas?). Den är riktigt mumsig med sin tomat/vitlöksröra, ost och sallad på! 


I väntan på att få ett bord


Total njutning... 

Efter några timmar på Emporia begav vi oss till IKEA.. Någon timme senare och 1300kr fattigare åkte vi hem! På IKEA fick jag bland annat handlat hyllor till vardagsrummet, ny matta till vardagsrummet och en stor blomma + kruka 😃 Sjukt nöjd med alla köp! 

Nä gott folk, nu kallar sängen! 😴 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0