Min lördag hittills :)

Lördagen har hittills varit toppen! Vaknade ju redan vid 07.30, men det är inte konstigt när jag deckade 21.30 kvällen innan 😜 Solen sken utanför fönstret och vårkänslorna infann sig snabbt hos mig 🌷🌿 Det är också underbart att bladen på grannarnas häckar börjar slå ut! Ett riktigt vårtecken!


Jag åt en god frukost tillsammans med Jimmy innan han begav sig till innebandyn. Medan han tränade har jag fått rensa bland mina kläder, plockat undan tvätt, tvättat en maskin och varit ute på en powerwalk! 


100m från 6 kilometer, störigt! 😳

Jag hade även mormor som sällskap i lurarna under större delen av promenaden! Vi kan verkligen prata om allt mellan himmel och jord 💞


Självklart har det också blivit massa gos med vår Fis, innan jag mötte upp Tomas för att överlämna henne 😃 Han ska passa henne fram tills imorgon kväll, vilket hon älskar 👌


Sötaste nosen och rakaste tandraden..? Haha ✌️

Vad har denna dagen mer att erbjuda? Vi ska rensa undan i klädkammaren och få iordning där. Jag ska tvätta någon maskin tvätt till och käka lite lunch. Ikväll ska vi äntligen få träffa fina familjen Persson/Klang ❤️ Mys tillsammans med dem framför mellofinalen! Jag hejar på Sanna 👍

Trevlig lördag allesammans! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Då hade jag gått en extra sväng på gården så jag kom upp i 6km haha😃☺️

2014-03-08 @ 18:35:26
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Maria

Då hade jag gått en liten bit till;)

2014-03-08 @ 18:37:05
Postat av: Sara :) :)

Ja, men såg inte att de var 100m ifrån förren jag stängt av musiken, knäppt upp jackan och låst upp ytterdörren. Då stannade jag Runkeeper! Kändes dumt att ut och en sväng då för att nå 6km ;) Får lägga till det på rundan nästa gång!

2014-03-08 @ 18:46:58
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0