Välkommen mars månad :)

Det har varit en effektiv lördag hittills 😃 Dagen började med ett hemligt projekt följt av frukost framför tv:n! Därefter stack Jimmy och spelade innebandy och jag satt igång och städade toaletterna och tvättade en maskin tvätt! 11.45 kom Becciz för att göra mig sällskap under en promenad 👍 50 minuter blev det och en del snack hann vi med.. Efter promenaden lunchade vi tillsammans och drack en snabb kopp kaffe! Sist men inte minst var det dags för storhandling 😳 ingen favorit precis! Men som med mycket annat, ett ont måste.. 

Nu ligger jag här i sängen med handduk i håret. Ska snart lägga på lite smink och sen beger vi oss till Malmö.. Ikväll blir det mellomys tillsammans med Ilona, Josef och lilla Mira ❤️ 

Förresten, titta vilken söt liten uggla jag fick av Rebecca idag 😍 Hon vet precis vad jag gillar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0