Lördag 3:e maj :)

Igår fick det bli en runda till lödde och till Willys. Dags för en två veckors handling och så blev det även ett besök inne på Makalöst 😃 Hittade två super fina lådor där som jag i dagsläget kan ha i vardagsrummet. Zindras leksaker kan ligga i en och kuddar/filtar i en! Senare, när bebis har kommit och barnrummet ska ordnas så kan lådorna vara där och bland annat förvara alla leksaker 👍 oavsett vilket är jag jätte nöjd med mitt köp! Funderade också på om man skulle måla dem vita, men tror att det är finare såhär! Lite mer liv och inte så sterilt. Känns dock skönt att möjligheten att måla dem vita (i framtiden) finns där 😋


På kvällen var vi hembjudna till Ida och Magnus! Det bjöds på god middag och vi köpte med oss jordgubbar att ha till kaffet 😋 såå gott! Därefter blev det en spelrunda "Lika par leka bäst" följt av lite slapp och barnvagnsprat i soffan! Tack för en trevlig kväll 💞




Morgonen idag började inte särskilt bra. Vaknade vid 07.00 av att Zindra sprang runt och ulkade och kräkte, stackare 😕 Försökte somna om 2 gånger men hon fortsatte att kräka så det var bara till att stiga upp! Har varit ute en långrunda med henne för en stund sedan och än sålänge har hon inte kräkt något på 40 min.. Frukosten får vänta ett tag för henne i alla fall! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0