Lyssnat på hjärtljuden <3

Jag har sedan början på vecka 17 haft stickningar i händer och fötter och känt att jag varit full med vätska. Igår bestämde jag mig för att ringa till min BM för att förhöra mig lite kring detta. Hon ville att jag skulle komma samma eftermiddag så att jag fick tagit mitt blodtryck samt kolla om där fanns någon äggvita i urinen. Som tur är såg allt bra ut och blodtrycket var perfekt 😃 

Innan jag skulle gå frågade hon mig om jag ville lyssna på hjärtljuden. Jag blev helt ställd, då jag trots mkt tjat förut inte alls fått lyssna. Men nu så! Det gick ganska fort att hitta ljudet då bebisen låg nära "väggen". Den rörde sig även hela tiden och BM sa: "oj vad den rör på sig, den sprallar hela tiden. Kan du känna något?" Just då kände jag ingenting, vilket är märkligt! Men som jag har skivit innan så känner jag bebis väldigt tydligt nu och speciellt på kvällarna när jag är igång. Har hört att man lättast känner den när man "vilar" men så är det inte för mig 😜 Jag frågade om jag fick filma när vi lyssnade och självklart fick jag det! Var ju tvungen att visa Jimmy när jag kom hem ❤️




Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är super mysigt att höra bebisen hjärtljud:-)

2014-05-07 @ 10:44:31
Postat av: Becca

Får spela för oss imorgon 😘

2014-05-08 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0