Min måndag (19/5)

Dagen igår var fullspäckad! Först jobb till 14.30 och därefter ett besök hos tandläkaren, hämta upp Zindra från sin tandläkare och till sist: husvisning! 😃 Stackars lilla Zindra.. Planerna var att hon skulle få borttagit tandstenen samt få utdragit en tand. Det blev istället 4 tänder som rök 😳 


Man är inte pigg efter narkos! 

Igår hade jag även en massa tankar på människor som inte tänker sig för innan de öppnar munnen. Det kan vara allt från enkla kommentarer till djupare diskussionsämnen! 😕 Visst ska man vara ärlig och framåt, jag är ju själv en sådan person. Men man kan ju vara det på ett schysst sätt också, eller i alla fall tänka efter en gång extra innan man säger något som kanske skulle kunna såra/irritera.. Jag har råkat ut för detta många gånger på kort tid, så troligtvis därför jag reagerar nu.. Aja! 

Såhär ser jag ut idag ☺️ Ny vinröd tröja från Indiska, älskar den! 



Älskar min "lilla" kula 😍 Varje dag påminner bebis mig om att h*n finns! Igår var det ännu en livlig dag i magen, med massa sparkar och rörelser!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fin du är snäckan 💕

2014-05-20 @ 09:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0