Alvins morgon :)

Hej allesammans 😃 Inatt har jag varit duktig och Ă€tit 03.30 och sedan 08.00 igen. Mamma har fĂ„tt sova lite vilket hon gillar! Efter frukosten har jag varit aktiv och bland annat gjort detta:

Haft lite morgontrĂ€ning 👍


FĂ„tt sitta upp i mammas knĂ€, vilket jag just nu Ă€lskar! Varför ligga nĂ€r man kan sitta? 😆


Lekt med mamma och leksakerna


Men nu orkade jag inte mer 😜


I eftermiddag ska jag och mamma promenera ner till ICA â˜ș Hon skulle visst handla lite mandel och glögg sĂ„ att hon och pappa kan mysa med de ikvĂ€ll samtidigt som ljusstakarna Ă„ker upp! De ska visst titta pĂ„ Idol ocksĂ„ om jag inte minns fel 😋

Kommentarer
Postat av: Morfar

MorgontrÀning=ArmhÀvningar :)

2014-11-28 @ 22:29:26

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0