Dagarna som gått :)

Jag har varit dålig på att uppdatera er om de senaste dagarna, men här kommer en resumé av vad jag/vi hittat på: 

I lördags så hade jag och Alvin en heldag med Sara & Ellion. Vi träffades först på centan då vi behövde handla lite smått och gott till våra guldklimpar ☺️ Dock var våra grabbar inte på särskilt bra humör i början, men det ändrades snabbt efter att de fått lite mat, hihi! Efter shoppingen vankades det middag och lördagsmys hemma hos oss ❤️ Vi åt en god kycklinggryta, kollade reprisen på idol med lite gotte i soffan! Tack för en super mysig lördag tillsammans med er 😘


Lördagens Sara 😋


Mys med fina Ellion 💙

Söndagen spenderade jag på Ullared tillsammans med Anna 👍 Körde hemifrån vid 07.00 och var hemma igen 21.00 😳 Det var för mig det längsta ullaredsbesöket hittills! Men Gud vad folk där va! Vi kunde nästintill gå rakt in när vi kom, men UT (!!!) stod vi i kö i 1,5 timme. Man fick till och med köa i gångarna och vänta ett bra tag innan man kunde gå förbi med vagnen.. Så det var kanske därför hela visiten tog längre tid också! Det var en rolig dag fylld med skratt och snack om alla minnen vi har tillsammans ❤️ Tack för en rolig dag med dig vännen! 


Igår skulle jag och Alvin egentligen hälsa på Sara & Ellion, men valde att strunta i de då Sara hade halsont.. Så vi spenderade dagen hemma hos Ida och barnen istället ☺️ Man märker redan nu hur glad Alvin är för andra barn 😍 Det räckte att Nikki tittade på honom så började han le, så gulligt! Elice var lika duktig som alltid. Jag blev av med Elice och Alvin vid ett tillfälle, och då hittade jag dem på Elices rum i hennes säng 😆 Där låg dem och mös i sängen, haha sötnosar! Efter träffen med dem hämtade jag upp Jimmy och så körde vi till Lund för att ordna pass till Alvin. Han var så duktig och det blev ett fint foto 👏 Visar er det så fort passet har kommit! 


Nikki var lika söt som vanligt 😍


Fina tjejer myser med Alvin ☺️


Nappträning pågår för fullt 😜


Kvällsmaten ville Mange ge 👍

Ja, de var lite av vad jag/vi har hittat på de senaste dagarna! Dagen idag blir nog lugn.. Ska bege mig ner till barnmorskan vid 11.00 för efterkontroll och sen har jag inget planerat. Kanske går en extra runda, eller så passar jag på att hälsa på någon när jag ändå är iväg?! Vi får se ☺️ Hoppas att mina läsare får en härlig tisdag, trots höstrusket! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0