Hälsat på mammas kollegor :)

Idag har jag och Alvin haft fullt upp 😃 Dagen började på öppna förskolan där vi skulle träffa de andra mammorna och deras bebisar från föräldragruppen, super trevligt! Därefter våldgästade jag Johanna då jag hade en tossig bebis som ville ha mat! Tack för lånet av soffan 😜 

14.00 infann vi oss på jobb för  första mötet med mina kollegor! Ett härligt gäng som jag saknar mycket 💗 Alvin hoppade från famn till famn, men verkade rätt nöjd med det 😉 Innan vi körde hem (15.30) gav jag honom mat och sen sov han gott till 18.30! 👍 Det tar på krafterna att gosa med kollegorna! Nu har han precis badat och somnade därefter gott i pappas famn 💙 Nu ska jag ta tag i tvätten och sen bänka mig i soffan framför Big Brother.. 



På jobb tidigare idag ☺️



Innan badet 😙 



Efter badet 😍 Gosepojken!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0