Höstpromenad med mina killar <3

Idag efter middagen blev det en promenad på 4 kilometer tillsammans med mina killar 😃 Passade på att kolla på fina hus på områden nära oss! Nu märks det verkligen att hösten är här (snart vintern också!) och det är så fint med alla dess olika färger 🍂🍃🍁 Jag har tidigare avskytt hösten, men detta året längtade jag/vi massor efter den 😍 Vår kille skulle ju komma till oss och nu när vi har honom här så spelar årstiden mindre roll. Han lyser ju upp våra mörka och trista dagar bara genom att finnas 💙 ⭐️ Under promenaden somnade Alvin gott i vagnen och fortsatte att sova två timmar till på vår baksida när vi var hemma ☺️ Det är något speciellt med den friska luften helt enkelt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0