Två månader med dig Alvin <3

Jag ligger i soffan och du ligger i din babysitter precis nedanför. Jag väntar på att du ska vakna så att jag kan få ge dig ditt sista mål mat inför natten. Jag tänker inte väcka dig, för jag vet att du efter en dag fylld av massa nya intryck behöver få sova allt du kan. Medan jag ligger här kommer jag på mig själv genom att titta, läänge, läänge på dig. Jag lyssnar på dina andetag och snarkningar. Ser hur du drömmer och gestikulerar i sömnen. 

I denna stund är tankarna oändliga och kärleken till dig likaså ❤️ Tänk att du, lilla liv är summan av mig och Jimmy. 50% honom och 50% mig. Imorgon är det två månader sedan du låg i min mage, med rumpan nedåt och inte hade en aning om att du 08.43 skulle få komma ut till oss på ett litet annorlunda sätt. 

Jag tror att du egentligen hade velat vara kvar i magen en till två veckor till, men så blev det inte. Under dessa två månaderna har du gett oss många sömnlösa nätter och timmar av frustration då vi inte vetat vad du vill när du gråtit.. Det är en tuff tid innan man lär känna sitt barn och signalerna de sänder ut. Men frustrationen och de sömnlösa nätterna är inget vi tänker på när du ger oss det där leendet och värmen som bara ens barn kan ge. Du har gett oss så mycket mer än vi kunnat ana, både kärlek, glädje och en massa skratt!! Tänk att ett litet liv, på bara några kilo (nästan 7!! 😜) kan vända ens liv upp och ner på det mest positiva sett 😍 

Kärleken till sitt barn går knappt att beskriva, men om jag ska säga några ord så är den så stark att man kunnat göra allt för att du aldrig skulle skadas eller bli sårad. Jag vill finnas där, dag som natt när du behöver mig och alltid ska du få känna närhet och kärlek ❤️ Det finns inget i världen som är viktigare än dig Alvin och dina behov kommer alltid att gå före allt! Mamma och pappa älskar dig oändligt mycket och vi kommer alltid att finnas här för dig! Vi skattar oss lyckliga varje dag över att just du kom till oss, lilla Alvinbus 😘




Kommentarer
Postat av: Mor

Vad fint skrivet min tös❤️❤️❤️Och den känslan bär ni med er hela livet kan jag tala om❤️❤️❤️Den känner jag fortfarande för både dig och Simon, mina älskade barn❤️❤️❤️Älskar er

2014-11-11 @ 05:35:59
Postat av: Paulina

Så fint skrivet Sara! Här sitter jag med tårar i ögonen 😊❤️

2014-11-11 @ 12:35:24
Postat av: mormor

Grattis Alvin, lika söt som vanligt.

2014-11-11 @ 12:47:02
Postat av: Jennie

Grattis Alvin ❤️ fina ord! Och likadan pyjamas hade T på sig igår 😜

2014-11-11 @ 13:10:08
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Ida.N

Instämmer, så fint skrive♥

2014-11-11 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0