Besök, Ikea och middag hos faster :)

Igår var det en bra och rolig lördag 😃 Dagen började med att fina Lola kom på ett spontant kaffebesök. Jimmy spelar innebandy på förmiddagen så då är det kul att få lite annat sällskap!


Därefter körde jag och min lilla familj till Sara & Mange och hälsade på! Känns som att deras bebis snart vill titta ut, så de var kul att träffas en gång till innan dess 😉 Xena var överlycklig över Alvin. Sprang och gnydde och hade sig och skulle hela tiden titta in i babyskyddet där han låg 😆 Zindra är ju inte alls så intresserad av bebisar som Xena!


Efter besöket hos bästis körde vi vidare till IKEA! Egentligen var det tänkt att vi bara skulle handla "kräkhanddukar" till lilleman, men som vanligt så kommer man hem med mer än så. Bland annat så köpte vi en fin julbock i färgerna grå/vit! 👌 


Sist men inte minst så avslutades lördagen hemma hos min faster Annelie och kusin Oliver, där pappa och lillebror Joel också var! 😃 Vi blev bjudna på god mat: hemmalagade köttbullar/biffar med sås och potatis samt en god kladdkaka till efterrätt. Alvin fick presenter av dem i form av ett MFF set med vantar, halsduk och mössa! Jag är ingen fotbollsfantast så ni kan ju gissa vem av oss som blev gladast! 😜 Jimmy utbrast: "JA! Nog bästa presenten vi fått till honom av alla!!" Haha.. Tack för allt 
och för en mysig kväll tillsammans! 








Kommentarer
Postat av: mormor

Visst e han jättegullig.Kram.

2014-10-20 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0