En dag med Johanna & Paulina :)

Idag har jag haft en riktigt mysig fm/em tillsammans med Johanna, Paulina och deras söta bebisar ☺️ Dock började förmiddagen lite kaotiskt! Matade Alvin vid 09.00 och var klar runt 09.30. Jag skulle möta Paulina vid 11.00 och tänkte att det skulle vara hur lugnt som helst att ta sig iväg, då han skulle vara mätt och belåten! Men precis innan jag skulle gå blir A hysterisk och indikerar på att han vill ha mat igen! "Men vafan, du åt ju för 1,5 timme sen" 😳 Typiskt precis när jag skulle gå liksom.. Paulina fick komma hit och invänta oss och gav då förslaget om att sätta honom i Babybjörnen och gå! Sagt och gjort 👌 Det gick strålande och jag hade en sovandes Alvin på bröstet under hela promenaden till Arvidsborg! Tummen upp för bärselen 👍 




Väl hos Johanna blev vi bjudna på super god lunch: tacograttäng med sallad och god kladdkaka till efterrätt! Riktigt mumsigt 😋 Jag blev även smått avis på deras fina hus! Enplan med perfekt planlösning! Åh, vill bara bort ifrån denna lägenheten och flytta till ett enplanshus.. Hoppas på att drömmen blir sann någon gång nästa år! ☺️ Tack tjejer för en mysig träff tillsammans med er och era bebisar! Det får vi göra om 
snart igen 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0