Fredag 10/10 i bilder :)


Idag har mamma bytat cirka 10 blöjor under hela dagen, räknat från igår 24.00 till idag 24.00! Jag älskar mobilen som mamma och pappa köpt till mig från IKEA 😃 Ligger ofta och tittar på den!


Lite träning har vi hunnit med 💪



Det blev en mysig stund i babysittern också ☺️ Efter att mamma gungat lite så somnade jag gott! Mamma har inte spänt fast mig här, men hon lämnade aldrig min sida, ifall någon undrar! 


Vi har varit ute på en 45 minuters promenad i det fina oktober vädret 👍 Mamma hade sällskap av moster i lurarna under hela promenaden.. Vilken tur att jag sov så att jag slapp höra på dem 😜




Sist men inte minst har mina små fotavtryck blivit förevigade 👏 Mamma och pappa försökte få till ett fint avtryck på handen också, men de var svårt! Jag var inte så medgörlig utan knöt ihop handen hela tiden.. Tyckte att de sa att de skulle vänta med de tills jag sov, hårt! 😉 Kvällen avslutades med ett bad och nu ligger jag i mitt babynest i soffan och lyssnar på IDOL! 






Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken fin dag du haft Alvin :) handavtryck hade mina föräldrar med problem med, blev inget bra men dom fick till det i trolldeg istället som dom sen gjöt gips i :) / Timmo

2014-10-10 @ 22:36:57
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Jessica

Det är så roligt att få dela detta med er :-) väldigt roligt att läsa dina små texter till bilderna:-) Alvin är ju såå söt med :-)

2014-10-10 @ 23:13:20
Postat av: mormor

Jag bara undrar, får man vara hur söt o gullig som helst? Kramar till er alla.

2014-10-11 @ 12:24:29
Postat av: Mormor

Mormors lille gulleplutt......håller med gammelmormor....får man vara så söt och gullig? Längtar så till den 17:e lille Alvin <3 <3 <3

2014-10-11 @ 16:03:42
Postat av: Anonym

Tror Alvin e lik dej va? Tönker på det fotot på dej jag sett när du va liten... Om de va på showern kanske?? //Becca

2014-10-11 @ 17:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0