Glasögon letande!

Helgen började väldigt bra då vi hade Sara och Mange över på middag och fredagsmys ❤️ Sen känns det som att vi har spenderat hela lördagen och söndagen på diverse köpcenter! 😆 Både jag och Jimmy har blivit i akut behov av nya glasögon. Han har repat sina så att han knappt kan se ut från glaset och jag satt i sönder mina för några dagar sedan 😳 Dyr historia som inte alls kommer särskilt lägligt då vi har både dop och jul framför oss, men vad gör man!? Så i lördags spenderade vi några timmar (6!!) på Emporia och hann med att titta på glasögon i 4 butiker.. Idag blev det en sväng till Nova för ytterligare letande och än har ingen av oss bestämt sig 😆 Beslutsångest deluxe! 


Jag är inne på att köpa glasögon i stil med dessa 😃 Har tidigare haft glasögon med bara glas och ingen båge, men känner att det är ganska trist? Hade varit kul med lite förändring! 

När vi ändå var i farten så blev det lite shopping till lillkillen också 😃 Svårt att låta bli + att det känns som att han behöver en del nytt! Vi kom bland annat hem med en vindfleeceoverall från Polarn och lite mössor/vantar, vilket behövs nu inför hösten/vintern då vi inte har några rejäla vinterplagg sedan tidigare! Vi är så nöjda med alla köp ☺️ 


Nytt från Name it ☺️ Dregglisar går åt då Alvin är en liten kräkbebis och mössan blev jag helt förälskad i! Den satt klockrent på vårt hjärta 💙 Bodyn var det halva priset på, så den kunde jag inte motstå 😍 


Till skillnad från mössan från Name it som är lite tunnare och passar perfekt nu i höst, så är mössan från Polarn lite tjockare/varmare! Den är rejält töjbar vilket gör att Alvin kommer att kunna använda den under hela vintern 😃

Förutom att ränna på köpcenter hann vi med lite mys i Stävie ikväll 😘 Vi blev bjudna på god middag och så fick mamma/mormor gosat med Alvin också såklart 😋 Nu är det snart dags för sista målet mat innan jag och A ska nanna.. Jimmy har lagt sig för en stund sedan och sover troligtvis gott just nu! Han har varit så underbar i helgen min älskling ❤️ Tagit Alvin på natten båda dagarna så att denna mamman har fått sova ut 👍 Tack för det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0